Advanced Analytics: Meghatározás, előnyök és alkalmazási területek

By Laci

Advanced Analytics: meghatározás, előnyök és alkalmazási területek Az elmúlt években a vállalati döntéshozatali folyamatok egyre inkább eltolódtak a hagyományos adatelemzési módszerekről az úgynevezett “Advanced Analytics” felé. De mi is pontosan az Advanced Analytics, és hogyan…

Hatékony beszerzéstervezés BI-támogatással

By peter

Hatékony beszerzéstervezés BI-támogatással: a közepes méretű cégek beszerzési stratégiáinak újabb dimenziói Ebben a blogposztunkban megvizsgáljuk, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a beszerzés tervezését üzleti intelligencia- (BI) támogatással, különös tekintettel a közepes méretű cégekre. Az üzleti intelligencia…

Mit ad az üzleti intelligencia a marketingesnek?

By peter

Mit ad az üzleti intelligencia a marketingesnek? A marketingben is mindennek mérhetőnek kell lennie. Általában itt is az a gond, hogy túl sok az adat, viszonylag nagy idő- és energia feldolgozni, értelmezni a különböző forrásokból…

Key Account Manager-feladatok és megoldások üzletiintelligencia-alapon

By peter

Key Account Manager-feladatok és megoldások üzletiintelligencia-alapon A Key Account Managerek a szervezet legfontosabb, bevétel szempontjából a kulcsügyfelekkel foglalkoznak. “Farmer” típusú értékesítők, akiknek az ügyfél gondozása, megtartása a feladatuk. A tervszámok eléréséhez azonban ma már egy…