Use cases Power BI Datawarehouse integration

Miért fontosak az adatvezérelt többcsatornás tevékenységek az Ön vállalkozása számára?

Mindannyian tudjuk, hogy minden lehetséges módon kommunikálnunk kell ügyfeleinkkel, és gondoskodnunk kell arról, hogy minden értékesítési tevékenységünkről tájékoztassuk őket. De gondolt-e valaha arra, hogy cége mindezt a kommunikációt megfelelően végzi? Lehet, hogy A ügyfél szereti az e-maileket, de mások jobban reagálnak a Facebook-hirdetésekre. Vagy B ügyfél szívesebben vásárol magas árú termékeket, míg a többiek a nagy akciókat?

Ismernie kell ügyfeleit, hogy jobban ki tudja szolgálni őket, és meg kell győződnie arról, hogy mindent megtesz az eladások növelése érdekében. Szerencsére a jelenlegi technológia lehetővé teszi, hogy egyszerű projektekkel javítsuk értékesítési tevékenységünket, és biztosítsuk, hogy maximalizáljuk a profitunkat! Felkészültnek kell lenni! Tehát mi a megoldás erre a problémára? Az adatok és az, hogy hogyan változtatja meg az értékesítést, hogy az adatok által vezérelve legyenek értékesítési folyamatai.

Hogyan válhat az aktuális információk által vezéreltté?

Ez a folyamat olyan lépések sorozata, amelyek célja az értékesítési csapat vezetése és a lehető legmagasabb bevétel elérése. Az alábbiak a fő lépések, amelyeket követnie kell

  1. Először is meg kell határoznia üzleti célját, és gondoskodnia kell arról, hogy ez mindig a szem elött legyen. Ez fogja irányítani tevékenységeit. Ennek a célnak nagyon magasnak kell lennie, és az egész vállalkozás számára is fontosnak kell lennie. Tegyük fel, hogy növelje eladásait 15%-kal.
  2. Következő lépésként el kell kezdenie a hozzájárulások gyűjtését az ügyfelektől. Ez azt jelenti, hogy jóváhagyást kap a marketingkommunikációhoz, e-mailekhez, postai levelekhez, és megpróbálja azonosítani a felhasználókat a különböző közösségi média csatornákon. Minél több kapcsolatra tesz szert, annál nagyobb esélye van a cél elérésére.
  3. Ezután el kell kezdenie szegmentálni az ügyfeleket. Ez azt jelenti, hogy megpróbál azonosítani néhány mintát közöttük, potenciálisan hely, életkor, nem, korábbi vásárlások, esetleges érdeklődési körök alapján. Ez bizonyos számú ügyfélcsoport létrehozásához vezet. Nagyon fontos, hogy csoportok legyenek, ezért ügyeljen arra, hogy minden csoportban megfelelő számú vásárló legyen. Ha a csoport túl kicsi, akkor nem tudja megfelelően mérni az eredményeket, de ha a csoport túl nagy, akkor nem fog tudni dönteni, mivel a csoportban lévő emberek túlságosan általános hasonlóságokat mutatnak.
  4. A következő lépés az adatgyűjtés az ügyfélcsoportok alapján. Ügyeljen arra, hogy a lehető legtöbb releváns adatot gyűjtse össze, hogy megkönnyítse a folyamatot a későbbi lépésekhez. Minél többet dolgozik az adatokon, annál jobb eredményeket fog elérni a végén.
  5. Ha sok adatot gyűjtött össze, és kommunikált az ügyfelekkel, elkezdheti használni a technológiát, és alkalmazhat adattudományhoz kötődő megoldásokat, hogy értelmet adjon adatainak. Az adattudomány valódi jelentést ad hozzá az összegyűjtött adatokhoz, és gondoskodik arról, hogy javítsa a későbbi kommunikációkat. Új csoportosítást, új célokat és kommunikációs módszereket ajánlhat ügyfeleinek, így a következő lépések jobbak lesznek.
  6. A fenti lépések végrehajtásával nagyszerű adatokkal fog rendelkezni ügyfeleiről és értékesítési tevékenységeiről, ezért csak olyan irányítópultokat kell létrehoznia, amelyek nagyszerű megjelenítést biztosítanak az adatokhoz. Ez a lépés nagyon fontos a folyamatban, mivel sok nagyszerű adattal rendelkezhet, de ha nem érti, akkor nem teheti meg a következő lépéseket céljai felé.
omnichannel-activities (1)